Alzheimer Nederland
De Raad beschermt kinderen
Kinderen staan centraal voor de Raad voor de Kinderbescherming. De Raad komt op voor kinderen die zich in een bedreigende situatie bevinden. Kinderen weten zelf vaak goed wat ze willen, hier moet naar geluisterd worden. De kinderen worden eigenwijs en zelfverzekerd op de voorgrond geplaatst, uitgewerkt in illustratieve fotoportretten.
Dit ‘illustratie-recept’ is voor full-colour, duotone en monotone toepassingen vastgelegd en eenvoudig toe te passen.
Lekkerontwerpen verzorgde de visuele identiteit, in samenwerking met Erik van der Avoird. De identiteit is uitgewerkt in diverse toepassingen zoals brochures, affiches, meerjarenbeleidsplan en belettering en vastlegging in een digitaal handboek huisstijl.
In 2008 is de visuele identiteit van de Raad voor de Kinderbescherming opgegaan in de Rijkshuisstijl.
2000 voor Raad voor de Kinderbescherming.
Voor design managers van i nternationa Ie bedrijven biedt PARK 3 services. Opleidingen onder servicebrand G row. Een jaarlijks event onder het merk Raymond. En consultancy, ook onder de naam PARK wat vaak tot verwarring leidt.
Een paraplumerknaam – werktitel PARK plus – en een heldere merkarchitectu ur zijn dan ook wenselijk. Ook is meer cross-selling gewenst.