Empowering design leaders
Voor design managers van internationaIe bedrijven biedt PARK 3 services. Opleidingen onder servicebrand Grow. Een jaarlijks event onder het merk Raymond. En consultancy, ook onder de naam PARK wat vaak tot verwarring leidt.
Een paraplumerknaam – werktitel PARK plus – en een heldere merkarchitectuur zijn dan ook wenselijk. Ook is meer cross-selling gewenst.
LekkerOntwerpen verzorgde de visuele identiteit en logo van Empowering design leaders , de merkarchitectuur en restyling van de service brands en de vastlegging in een Brand manual.
2014 Voor Empowering design leaders.
In samenwerking met Flip Wegner.
Recept en resultaat
Wat alle merken bindt, is dat ze echte verhalenvertellers zijn. Dat zie je dan ook terug in de ontwikkelde merkidentiteiten. De gekozen paraplumerknaam Empowering design leaders beschrijft wat het moedermerk van Grow, PARK en Raymond doet. Daarnaast hebben de 3 servicebrands nu een descriptor bij het logo. Zo zijn de onderlinge verschillen meteen helder voor de designmanagers.
Ieder merk heeft nu een heldere hoofdkleur. Dit versterkt de eigen identiteit. Tegelijkertijd is het paraplumerk herkenbaar aanwezig. Alle homepagina’s zijn bijv. op dezelfde manier opgebouwd. De hoofdkleuren van de servicebrands – inclusief een toekomstige – vormen samen de hoofdkleur van het paraplumerk. En zie je ook terug in het logo van Empowering design leaders: een échte plus.